site-ul web

Site-ul web, imaginea dumneavoastră online

          Site-ul web de prezentare este privit, de obicei, ca fiind o metodă de promovare, ceva ce are legătură cu reclama si foarte des îl găsesc alocat in sarcina departamentului de vânzări. Ba, mai mult decât atât, primesc foarte des solicitări de realizare a unui website în care se "împănează" foarte multe produse, fără a se ține cont de faptul că acel site nu va fi suficient de cunoscut în primul an de apariție pentru a asigura vânzări suficiente. Rezultatul este un magazin online mai scump decât un site de prezentare, care nu se poate susține din vânzări și care necesită un buget de promovare suplimentar.

          Adevărul este că un site web este mult mai apropiat de zona de PR, de brand, decât de zona de vânzări. Vânzările sunt, de fapt, un rezultat al imaginii profesioniste afișate pe ecranul potențialilor clienți din online. Site-ul ne ajută să ținem legatura cu publicul larg, iar profesionalismul creatorilor respectivului site face ca imaginea organizației respective să devină tot mai cunoscută, devenind, într-un final, un brand.

          Dacă bugetul nu este nici o problemă, atunci realizarea unui site de prezentare legat cu un magazin virtual promovat bine poate fi un proiect eficient, dar realitatea de zi-cu-zi este că, în marea majoritate a cazurilor, nu există un buget suficient. În astfel de situații văd o altă abordare a problemei.

O imagine online corectă și echilibrată

          Având în vedere faptul că în prezent, indiferent dacă are scop comercial sau nu, o entitate care nu are prezență online pierde foarte multe oportunități de comunicare, în special, orice întârziere în realizarea unui website creează un handicap de comunicare major. Dacă ceilalți jucători din piață nu au acest handicap, competiția devine tot mai nefavorabilă pentru cei neinteresați de existența unui site.

          O soluție acceptabilă este crearea unui site de prezentare prin care să putem ține legătura cu potențialii clienți, o imagine online corectă și echilibrată prin care să câștigăm în mod organic cât mai mulți urmăritori, apoi, legat de acest site construim un magazin virtual. În acest fel banii cheltuiți cu o eficiență discutabilă pe un proiect mare, cu multe puncte nevralgice, apoi pe o campanie de promovare la fel de discutabilă, îi putem investi cu riscuri mult diminuate și ușor de administrat, iar rezultatele vor fi mai apropiate de așteptările inițiale, iar bugetul poate fi mult mai echilibrat.

Site-ul web, imaginea dumneavoastră online
Etichetat pe:    

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ro_RO